بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
وبلاگ رسمی اقدس اکبرنژاد

بسمه تعالي

از هشترود تا تهران!

 

برادان و خواهران ارجمند در وبلاگ من مي نويسند كه شما از هشترود بنويسيد.

مي خواهم بگويم هشترود جزئي از كشور ايران است و اين مسئولين بي كفايت همان خيانتي را كه در شهرهاي كوچك مرتكب مي شوند به همان نسبت كه شهرها بزرگتر ميشود خيانتهايشان نيز بزرگتر ميشود.

شما جناياتي را كه در تهران و به دست شهرداري و شوراي اسلامي شهر تهران انجام ميشود با هشترود مقايسه كنيد . در تهران طوفان است ! در تهران هم مسئولين به هيچكس رحم نمي كنند ! منتها شوراي هشترود در حد توانش در هشترود قدرت نمايي و خيانت ميكند و در تهران و تبريز و . . . در حد تهران  و تبريز و . . . !

در تهران به كاخها و كاخ نشينها از يكسو نگاه كنيد و به مردم بدبخت و فلك زده هم از سويي ديگر ، امّا به جناياتي كه در آن اتفاق مي افتد با دقت بيشتري نگاه كنيد . در تهران قتل عام درختان و خانه ها به بهانة توسعه و ساختن بزرگراهها و رسيدن به تز « نظم نوين جهاني » فراماسونري و شيطان پرستي طوفان ميكند !

در هشترود چيزي وجود ندارد كه بخواهند آن را ويران كنند ! خودش ويران است ! و تمام امكاناتش و دسترنج مردمانش در كام كاخ نشينان تهران و تبريز و كاخ نشينان ساير شهرهاست !

ولي در تهران و ساير كلانشهرها دسترنج تمام مردم در كام مرفهين بي درد و بالا نشين هاست!

مي بينيد يك نماد شيطان پرستي در شوراي شهر و شهرداري هشترود و در حال حاضر به چشم خورده است ولي در تهران غولهاي شيطان پرستي ، در شهرداري ، شوراي شهر ، مسئول مترو و تمام آنهاييكه نبض اقتصاد تهران را در دست دارند ، در ويران كردند آمال و آرزوهاي اسلامي مردم مسلمان و متعهد و با ايمان مردم تهران از هيچ كوششي دريغ نمي ورزند!

ابتدا با عنوان ادامة بزرگراه شهيد زين الدين در جنگل لويزان هزاران درخت 30 تا 40 ساله قتل عام ميشوند ! قطع ريه هاي تنفسي تهران در پارك جنگلي لويزان ! اينها با چه قدرتي انجام ميشود ؟! با قدرت رأي هاي خود مردم بدبخت !

نفس مردم با دست خود مردم قطع ميشود ! و گر نه شهردار و شوراي شهر چه كاره هستند ؟!

آنها اگر رأي هاي مردم را نداشتند مي توانستند اينگونه گستاخانه شريانهاي حياتي مردم را قطع كنند ؟!

معاون محيط طبيعي و تنوع زيستي سازمان حفاظت محيط زيست گفت : درختان جنگلي كه تخريب شد از گونة بسيار ارزشمند كاج تهران بود كه به دليل يكدست بودن و شادابي و نشاط جنگل سالانه هزاران تن از گرد و غبار و هواي آلوده تهران را جذب ميكرد و اكسيژني كه توليد ميكرد از حيث ميكروكليمايي حائز اهميت بود . اين واقعه براي كشور گران تمام شده است .

ماجرا از این قرار بود که شهرداری تهران درست در دو شب تعطیلی رسمی کشور، یعنی تاسوعا و عاشورا با لودرهایی که چراغ‌های آنها نیز خاموش بود، به جان درختان پارک جنگلی لویزان افتاد و حدود 7هزار اصله درخت آن منطقه را قطع کرد و همین امر با بهت و واکنش شدید مردم و رسانه ها مواجه شد، البته علت این موضوع نیز ادامه احداث اتوبان شهید زین‌الدین اعلام شد.

در ديني كه رسولش ميفرمايد : « شكستن شاخه اي از درخت نزد من مانند شكستن بال فرشتگان است » توجيه قلع و قمع هزاران درخت 30 تا 40 ساله به بهانة احداث اتوبان آنهم به وسيلة سازماني كه خود متولي فضاي سبز شهر تهران است چه جايي دارد . از طرف ديگر توضيحي هم دربارة علت عدم تكميل پروژة بزرگراه شهيد زين الدين كه بهانه اي براي قطع ريه هاي تنفسي تهران شد نيز از سوي مسئولان شهرداري بيان نمي شود.

انجمن اسلامي دانشجويان دانشكدة كشاورزي پرديس و منابع طبيعي دانشگاه تهران با ارسال طوماري به شهرداري تهران مراتب اعتراض خود به قطع درختان جنگلهاي لويزان را اعلام كردند.

اين انجمن در ادامه آورده است كه با توجه به مجموع كاركردهاي زيست محيطي ارزش هر اصلة درخت 50 ساله تا 200 هزار دلار برآورد شده است كه با توجه به تعداد درختان قطع شده در اين منطقه خسارتي معادل يك هزار و شسصد ميليارد تومان بر جاي مانده است . البته اگر روزي اين پول هم فراهم شود ولي جنگل 50 ساله ديگر وجود نخواهد داشت !

رئيس كميسيون عمران شوراي اسلامي اسلامي تهران گفت : هنوز از سوي شهرداري تهران برخوردي با قطع غير قانوني درختان « باغ نسترن » در شهرداري منطقه يك صورت نگرفته است.

بيادي نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت : طي سالهاي گذشته 60 هكتار از درختان كهنسال توتستان « كن » براي ادامة بزرگراه همت قرباني شد امّا اعتراضي صورت نگرفت.

و امروز به بهانة بزرگراه امام علي (ع) هزاران خانه و كاشانه در چند ثانيه با جرثقيل ها و بولدوزرها با خاك يكسان ميشود . در حاليكه هزاران تن از مردم بد بخت كه با هزاران رنج در طول ساليان دراز براي خود سرپناهي تدارك ديده بودند حالا هر يك آواره و دربدر به دنبال خانه اي ميگردند تا پروژه اي كه به قيمت قرباني شدن هزاران انسان تمام شده است بر جايش بنشيند!

شما اگر يك لحظه بايستي و كار ويرانگري شهر تهران را تماشا كني و ببيني كه چگونه خانه هاي مردم در چند ثانيه ويران ميشود ديوانه ميشوي!

آري اين شياطين به نام صالحان بر ما حكومت مي كنند ! كه البته و صد البته كه اين ظلمها هرگز بي جواب نخواهد ماند .

آقاي شهردار تهران با گستاخي تمام ميگويد: « حتي اگر مسجد و حسينيه هم بر سر راه توسعة شهر قرار بگيرد آن را از سر راه مردم بر خواهيم داشت . » !

اين از حرفهاي عجيبي است كه حتي شاه هم بر زبان نياورد!

شهردار تهران با اين خوي ويرانگرايانه كه شاهرگهاي تنفسي شهر را قطع مي كند و آشيانه هاي مردم را با خاك يكسان ميكند چه فرقي با چنگيز و آتيلا دارد ؟!

اين خوي پليد ويرانگر شيطاني چگونه مي تواند فرهنگ انساني و اسلامي بسازد ؟!

او چگونه مي تواند با اين نمادهاي شيطان پرستي كه در جاي جاي شهر خودش را نشان ميدهد يك شهر توحيدي اسلامي بسازد ؟! با نمادهاي الهي و خدايي !! اين تفكر پليد در شوراها و شهرهاي كوچكتر نيز تأثير گذار بوده . مثلاً در هشترود كه واقعاً از نظر پيشرفت در طول 33 سال هيچ رقمي نبوده و شايد حتي اسمش را هم خيلي ها نمي دانستند ولي در نماد شيطان پرستي درس اموز مكتب ارباب خودش تهران بوده ! گر چه اگر سازندگي هم در آن انجام ميشد از كجا معلوم كه امروز مثل جنگل لويزان و خانه هاي مظلوم بر سر راه بزرگراه امام علي (ع) درو نميشد !! از كجا معلوم ؟!!

1- پس ما همه محكوميم به اينكه يا بوي تعفن فاضلابها را استشمام كنيم و يا مثل تهران نفسمان قطع شود ! بالأخره اين آقايان انتقام شاهنشاه آريا مهر را از ملت انقلابي ميگيرند شما چه در هشترود باشيد و چه در تهران !

2- شهردار تهران تمام ميادين شهر مانند ميدان انقلاب با نماد انقلاب را ويران كرد و از نو ساخت در حاليكه ميدانهاي زمان شاه مثل ميدان فردوسي و آزادي را كه از ياد بودهاي شاه بود اصلاً دست نزد . هيچكس به آقاي شهردار نگفت اصلاً به تو چه مربوط بود كه نمادهاي انقلاب را از ميادين شهر پاك كني ! و به جاي آنها نمادهاي شيطاني نصب كني ؟! مثل ميدان انقلاب كه آنرا كه داراي نماد اسلامي بود تخريب كرده و با نماد فراماسونري ساخت و بعداً هم ناگريز به تخريب نمادهاي فراماسونري آن شد ! چند تا كار و چند تا هزينه بيهوده از بيت المال !!

ميدان فردوسي تخريب نشد و حتي در جنوب ميدان فردوسي برج شاهنامه با نماد فراماسونري و شيطان پرستي بنا شد!

3- اينها صالحان حكومت ولايي هستند !

4- ما بايد خودمان همواره در صحنه باشيم . ما بايد خودمان در برابر ظلمها بايستيم .

5- ما هميشه در وحشيگري حيوانات را مثال مي زنيم ولي انسان به عنوان اشرف مخلوقات از هر حيواني وحشي تر است ! در يك آن ميليونها خانه را ويران ميكند . در يك آن يك جنگل طراوت و زيبايي را نابود ميكند . در يك آن با يك بمب هروشيما را با خاك يكسان ميكند و نسلهاي معلول از آثار بمب هاي شيميايي بر جاي ميگذارد !

6- پس براي رسيدن به يك حكومت عدالت محور ما بايد همگي در صحنه باشيم . همگي با هم مشكلات را حل كنيم يكنفر را قدرتمند نكنيم و خودمان ضعيف وناتوان بمانيم . ما بايد خودمان در لحظه لحظة زندگيمان در صحنه باشيم و همگي با هم براي خودمان تصميم بگيريم نه يكنفر ديكتاتور مآبانه خودش را بر مردم تحميل كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و حالا جنگل لويزان قبل از قتل عام درختان

 

 

 

 

 

                          غروب لويزان

                          خزان در جنگل لويزان

 

                          لويزان پس از ويراني

                          لويزان ويران

                          لويزان ويران

                          درختان 50 ساله لويزان !

                       

                         باغ نسترن ويران در ناحيه يك تهران

                         باغ نسترن ويران !

                          باغ نسترن ويران !

                        

                          توتستان كَن

                          توتستان كَن

                            پل كَن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوع مطلب : <-CategoryName->
درباره وبلاگ
اقدس اکبرنژاد

با سلام به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
rss feed

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 259367
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1